TAYTOTHTA - Σάββατο, 19 Απριλίου 2025 |  

Μ.Η.Τ. 232309



26820 89250
topfonip@otenet.gr

Καθημερινή Ανεξάρτητη
Εφημερίδα της Πρέβεζας

11-04-2025 10:01:50

Πρέβεζα: Αναμένεται κατακόρυφη αύξηση της κίνησης στο Εμπορικό Λιμάνι-Άνευ σημασίας τα σενάρια για το ΔΛΤ

Αύξηση της κίνησης αναμένεται το επόμενο διάστημα στο Εμπορικό Λιμάνι της Πρέβεζας, ενώ παράλληλα οι συγκυρίες είναι τέτοιες που ευνοούν την «αναβάθμισή» του σε εμπορικό κόμβο για την Ήπειρο και την ευρύτερη περιοχή.

Πέραν του εμπορίου, το λιμάνι της Πρέβεζας αποτέλεσε αυτές τις ημέρες το μέσο μεταφοράς των αγωγών που θα χρησιμοποιηθούν για το έργο κατασκευής του νέου δικτύου ύδρευσης Άρτας-Πρέβεζας-Λευκάδας.

Χιλιάδες τόνοι αγωγών μεταφέρθηκαν με καράβι από την Τουρκία και εκφορτώθηκαν με γερανούς στο λιμάνι της Πρέβεζας. Στη συνέχεια «ταξίδεψαν» με φορτηγά οχήματα στην Αιτωλοακαρνανία και την Άρτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μεταφορά των αγωγών δεν ολοκληρώθηκε ακόμη, αφού τους επόμενους μήνες (ανά 40 ημέρες) θα δέσουν στο λιμάνι άλλα δέκα περίπου πλοία φορτωμένα με αγωγούς. Πιθανόν η διαδικασία να ολοκληρωθεί προς το τέλος του 2025 με τελευταίο ένα από τα μεγαλύτερα πλοία που θα δέσουν στο λιμάνι της Πρέβεζας αφού θα μεταφέρει τον κυριότερο όγκο αγωγών για το νέο δίκτυο ύδρευσης.

Εκτός από τα παραπάνω, η κίνηση των εμπορικών πλοίων αναμένεται να σημειώσει κατακόρυφη αύξηση καθώς προχωρά η μετατροπή του λιμανιού του Αστακού σε τουριστικό λιμένα, με αποτέλεσμα οι Εταιρείες που εφοδιάζονταν μέχρι πρότινος από τον Αστακό, να στρέφουν τώρα το βλέμμα τους στο εμπορικό λιμάνι της Πρέβεζας για τον εφοδιασμό τους.

Παρά την θετική προοπτική για το λιμάνι, η Δημοτική Αρχή παρακολουθεί αδιάφορη...

Να σημειώσουμε πως η κατάσταση στο Λιμενικό Ταμείο το τελευταίο διάστημα δείχνει θολή… αφού κυκλοφορούν σενάρια περί αντικατάστασης του Προέδρου, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάτι επίσημο. Σαφώς, οι λόγοι όποιας αντικατάστασης του Προέδρου – εάν ευσταθούν τα σενάρια- δεν είναι οι καθυστερήσεις στο Εμπορικό Λιμάνι... Προφανώς συντρέχουν άλλοι λόγοι... ενδοπαραταξιακοί, στους οποίους δεν είναι της παρούσης να αναφερθούμε.

Όποια και να είναι η εξέλιξη στο θέμα του Προέδρου του ΔΛΤ, η απογοήτευση των επαγγελματιών του Εμπορικού Λιμένα ήταν και παραμένει η ίδια… τόσο επί Προεδρίας Ν. Γεωργάκου όσο και επί Προεδρίας Γρ. Κουμπή. Και στις δυο θητείας, κανένα πρόβλημα δεν λύθηκε. Με λίγα λόγια, τα παραπάνω σενάρια είναι άνευ σημασίας για τους επαγγελματίες του λιμένος. Εκείνο που τους απασχολεί είναι οι λύσεις και όχι η καρέκλα του Προέδρου.

Για παράδειγμα, η μελέτη για το Master Plan παραμένει άγνωστο εάν έχει προχωρήσει...

Δεν γνωρίζουν εάν έχει δοθεί εντολή για τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.), σε ποια εταιρεία έχει δοθεί, με ποια σύμβαση, με ποιο χρονοδιάγραμμα και ποιά αμοιβή;

Δεν γνωρίζουν εάν έχει δοθεί εντολή για τη μελέτη και κατασκευή της ανατολικής προβλήτας; Σε ποια εταιρεία έχει δοθεί και με ποια σύμβαση; Με ποιο χρονοδιάγραμμα και ποια αμοιβή;

Δεν ξέρουν εάν έχει δοθεί εντολή για τη μελέτη προμήθειας vacuvator για τη σκόνη; Σε ποια εταιρεία έχει δοθεί και με ποια σύμβαση;

Τα παραπάνω ερωτήματα τέθηκαν στον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Γρ. Κουμπή στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και δυστυχώς παραμένουν μέχρι σήμερα αναπάντητα...







ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ περισσότερα



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ