Μ.Η.Τ. 232309
27-04-2017 18:16:28
Το μείζον θέμα του Εμπορικού Λιμένα και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ως προς την εύρυθμη λειτουργία του αναδείχθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο Πρέβεζας, με αφορμή τον απολογισμό της πρώην Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας Παρθενίας Καζάκου. Θα πρέπει να πούμε πως, όχι μόνο δεν ορίστηκε καμία ημερομηνία ειδικής συνεδρίασης για το θέμα του Λιμένος από τον Δήμαρχο, αλλά δεν κατατέθηκε καν ως πρόταση.
Το σύνολο της αντιπολίτευσης, άσκησε σκληρή κριτική στην Δημοτική Αρχή για το λιμάνι, αναγνωρίζοντας όμως τις προσπάθειες της πρώην Προέδρου του ΔΛΤ.
Οι επικεφαλής των Δημοτικών Παρατάξεων έκαναν λόγο για αδικαιολόγητες καθυστερήσεις να τεθεί το θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ καταλόγισαν σοβαρές ευθύνες στον κ. Μπαΐλη για τα ‘αγκάθια’ ως προς την συνύπαρξη του εμπορικού λιμένα με τη μαρίνα και αντιστρόφως. Οι περισσότεροι υποστήριξαν πως αυτή τη στιγμή η αρμόδια Κεντρική Επιτροπή κινείται αντίθετα με αυτό που ζητά η τοπική κοινωνία, με αποκλειστική ευθύνη του Δημάρχου.
Η κα Καζάκου στον απολογισμό της παρουσίασε το έργο από τον Ιούλιο του 2013 μέχρι το 2017 που παρέμεινε ως Πρόεδρος, μίλησε για τις αντικειμενικές δυσκολίες που συνάντησε. Τόνισε την ανάγκη συνύπαρξης και αρμονικής λειτουργίας του Εμπορικού με τον Τουριστικό Λιμένα αλλά και σημείωσε ότι σήμερα υπάρχουν προβλήματα ως προς αυτή την συνύπαρξη χαρακτηρίζοντας μάλιστα το λιμάνι ως σήμα κατατεθέν της πόλης μας. Ολόκληρο τον απολογισμό της κ. Καζάκου τον δημοσιεύουμε στις σελ. 1 και 8.
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κοσμάς Κορωναίος απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις για το Master Plan ανέφερε ότι «Το Master Plan είναι ένα σχέδιο στο οποίος καλούμαστε να ορίσουμε τι θέλουμε να γίνει στο μέλλον σχετικά με ένα έργο. Κατόπιν αποφάσεως που είχαμε πάρει σαν Δημοτικό Συμβούλιο το 2013, είπαμε ότι θα προχωρήσουμε στις συντάξεις των μελετών που απαιτούνται για το Master Plan ορίσαμε έναν μηχανικό ο οποίος θα μαζέψει την προκήρυξη που χρειάζεται για να ετοιμαστούν οι μελέτες για το Master Plan» ενώ θύμισε σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου το 2013.
Η αρμόδια υπάλληλος Ντ. Μωραΐτη ανέφερε για το θέμα ότι «Όσον αφορά το Master Plan, άσχετα με το πόσες λύσεις είχε προτείνει μια μελέτη, αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα ΦΕΚ, που σημαίνει ότι υπάρχει μία λύση και αυτή ισχύει. Σε οτιδήποτε διαφορετικό κι αν πάμε, αυτό είναι τροποποίηση του Master Plan» σημείωσε η κα Μωραίτη και στη συνέχεια επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του κ. Κορωναίου για την προκήρυξη.
Ο επικεφαλής της Παράταξης «Δύναμη Ενότητας και Δημιουργίας» Μιλτ. Κλάπας ξεκαθάρισε πως δεν θα ασκήσει κριτική στη θητεία της κ. Καζάκου σεβόμενος όπως είπε το έργο της. «Αυτό το οποίο ζητούσαμε από το Δημοτικό Συμβούλιο δεν ήταν να ακούσουμε τον απολογισμό, ο οποίος σωστά ήρθε βέβαια. Πράγματι η διοίκηση που ασκήθηκε από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο ήταν καλύτερη από το Κρατικό. Άλλωστε γι’ αυτό η Τοπική Αυτοδιοίκηση έκανε αγώνα για να έλθουν τα Λιμενικά Ταμεία στους Δήμους, για να υπάρχει διαφάνεια και να μπορεί η Αυτοδιοίκηση η ίδια να σχεδιάζει την πολιτική. Αν θέλετε, η διαφωνία μας όλο αυτό το διάστημα ήταν ότι, ενώ αυτός ήταν ο χαρακτήρας της μεταφοράς των Λιμενικών Ταμείων στο Δήμο, εσείς πεισματικά, και εννοώ την Δημοτική Αρχή, αρνούσασταν και αρνείστε ακόμα να συζητήσουμε μεγάλα θέματα πολιτικής του λιμανιού. Άρα λοιπόν η διαφωνία μας έχει να κάνει με την απόφαση ενός συλλογικού οργάνου στην εκπόνηση πολιτικής σε θέματα αναπτυξιακά, πολιτικά, αν θέλετε στρατηγικών επιλογών στο επόμενο διάστημα και ένα από αυτά, ο κυριότερος αναπτυξιακός πόρος στην περιοχή μας είναι το λιμάνι. Λυπάμαι που όλο αυτό το διάστημα, θα μου επιτρέψετε να πω, υπήρχε μια πολιτική ‘πιρουέτα’. Το αυτοδιοίκητο του Λιμενικού Ταμείου μας λέγατε εδώ!!! Και με αυτόν τον τρόπο καταργούσατε το αυτοδιοίκητο του Δημοτικού Συμβουλίου, διότι αυτό ορίζει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο για να ακολουθήσει την πολιτική που ο Δήμος ή η πλειοψηφία θέλει να αποδοθεί στο συγκεκριμένο έργο. Παραχαράξατε δηλαδή την ουσία της έννοιας του τι σημαίνει Δ.Λ.Τ., την στιγμή που η Αυτοδιοίκηση έκανε αγώνα για να έρχονται αυτά τα θέματα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Ε, αυτό όπως καταλαβαίνετε δημιουργούσε μεγάλα πολιτικά ζητήματα και αυτά θέταμε» είπε ο κ. Κλάπας σημειώνοντας πως η κριτική του δεν στρέφεται στην κ. Καζάκου αλλά στην Δημοτική Αρχή, υπογραμμίζοντας ότι «Είναι ευθύνη της Δημοτικής Αρχής να αντιληφθεί τι σημαίνει Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο. Θα ‘πρεπε σε αυτά τα μεγάλα ζητήματα, των μεγάλων διαφορών που προκύπτουν σήμερα για τον στρατηγικό σχεδιασμό του λιμανιού, να συζητηθούν όχι μία αλλά 101 φορές, διότι αυτός είναι ο μεγάλος παραγωγικός πόρος της περιοχής μας. Είμαι βέβαιος ότι αν βάλουμε το σχεδιασμό κάτω, θα συμφωνήσουμε. Είναι θετικό να συμφωνήσει η μειοψηφία με την πλειοψηφία στον αναπτυξιακό σχεδιασμό του λιμανιού, διότι θα ισχυροποιήσει τη θέση μας απέναντι στην κεντρική εξουσία, η οποία όπως ξέρετε, επηρεάζεται από πολλά πράγματα και πολλά συμφέροντα. Διεκδικούμε να κάνουμε μία συζήτηση, για τον στρατηγικό σχεδιασμό στο Λιμάνι. Όλο αυτό προέρχεται από μια ωρίμαση της κοινωνίας, στο πως αντιλαμβάνεται το τι πρέπει να γίνει στο λιμάνι. Αγώνες και διεκδικήσεις ετών, συζητήσεις ετών και νομίζω ότι σ’ αυτό κάνατε σοβαρό ‘φάουλ’ για τη δική σας εικόνα» ανέφερε ο κ. Κλάπας και επισήμανε «Αυτό το οποίο μας ενδιαφέρει είναι, ποιος ο σχεδιασμός για το λιμάνι; Η κ. Καζάκου είπε ότι στο Διοικητικό Συμβούλιο που παρήλθε, έχει εμπεδωθεί η άποψη πως θα πρέπει να ενισχυθεί και να συνυπάρξει ο εμπορικός χαρακτήρας, ο τουριστικός και βεβαίως η παραδοσιακή αλιεία, σωστά! Δεν διαφωνεί κανένας! Το θέμα όμως είναι, ποιες είναι οι ενέργειες για να λειτουργούν αυτά χωρίς να συγκρούονται; Έχετε σοβαρή ευθύνη ως Δημοτική Αρχή, διότι το Master Plan του λιμανιού άλλαξε επί θητείας σας, διότι μέχρι τότε ήταν αυτό που είχαν αποφασίσει οι Φορείς. Εκείνο ήταν συλλειτουργία. Και ξαφνικά το 2012, επί της δικής σας θητείας, το Master Plan αλλάζει και γίνεται αυτό που σήμερα έχει δημιουργήσει το κομφούζιο. Και μάλιστα άλλαξε με την αποδοχή σας, διότι τότε η νέα χωροθέτηση του Τουριστικού Λιμένα και του Master Plan έγινε με παρουσία των εκπροσώπων του Υπουργείου και της ΕΣΑΛ , εδώ μαζί σας. Άρα λοιπόν γνωρίζατε, αλλά ακόμα και να μην γνωρίζατε, εμείς δεν είδαμε καμία αντίδραση η οποία πράγματι να συνιστά αντίδραση ενός Δήμου, απέναντι σε μια απόφαση η οποία θα δημιουργούσε το σημερινό κομφούζιο και πολύ περισσότερο απέναντι σε μια ομόφωνη απόφαση , όλων των Φορέων, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, του Δήμου, του ΤΕΕ και όλων των άλλων. Δεν το αναδείξατε, δεν είπα ότι δεν κάνατε δηλώσεις, αλλά ποιά είναι τα πρακτικά μέτρα; Λέτε τώρα ότι θα κάνετε νέο Master Plan, το είπατε το 2013, το είπατε το 2015 και είμαστε στο 2017 και ακόμα περιμένουμε. Σήμερα όμως τα ζητήματα τρέχουν. Κάναμε συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, σας είπα ότι οι αποφάσεις του Δ.Σ. που παίρνουμε, δεν πηγαίνουν στο Υπουργείο, σας το είχα πει και τότε. Λέγατε ότι δεν είναι αλήθεια, σας τα λένε όμως σήμερα όλοι οι Φορείς σε επιστολή τους. Επικοινώνησα με το Υπουργείο, γιατί δεν εξετάζεται η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και μου απάντησαν ότι δεν την έχουν. Η ΕΣΑΛ τώρα τι λέει; Αναβάλλεται η λήψη σχετικής απόφασης, προκειμένου να ληφθεί η άποψη του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας αναφορικά με τη χρήση του δυτικού Κρηπιδώματος, ενώ έχουμε πάρει απόφαση το 2013. Αυτό το οποίο θα συμβεί είναι, έτσι όπως το χειρίζεστε, να υποβαθμιστεί ο ρόλος του εμπορικού λιμανιού. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση, αυτές τις δύσκολες περιόδους που περνάμε, ο μεγαλύτερος παραγωγικός πόρος, το Εμπορικό Λιμάνι να οδηγείτε στην απαξίωση! Το κλείσιμο της δυτικής προβλήτας είναι απαξίωση! Δεν το είδατε το θέμα, δεν το παλέψατε, δεν το αναδείξατε, δεν κάνατε συμμαχίες στην Ήπειρο» σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κλάπας, ενώ επισήμανε και την ανάγκη της ύπαρξης οδικού δικτύου για την ορθή λειτουργία ενός λιμανιού.
Σε παρέμβασή του ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κ. Κορωναίος τόνισε για την ΕΣΑΛ ότι «Υπάρχουν δύο ζητήματα. Υπάρχει απόδειξη ότι εμείς στείλαμε την κυματική μελέτη και τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και Λιμενικού Ταμείου. Επίσης στην τελευταία μας συμμετοχή στην ΕΣΑΛ με την κα Καζάκου και την κα Μωραΐτη, καταθέσαμε αναλυτικό υπόμνημα, παρουσία των λιμενεργατών για δεύτερη φορά. Άρα, επιτρέψτε μου ένα σχόλιο, ότι κάτι άλλο συμβαίνει! Δεν μπορεί η Υπηρεσία, από την μία να τα στέλνουμε και από την άλλη να λένε ότι δεν τα έχει. Υπάρχουν και μάρτυρες γι’ αυτά που έχουμε καταθέσει» σημείωσε ο κ. Κορωναίος.
Ο επικεφαλής της Παράταξης ‘Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία’ Βασ. Κωστούλας στην τοποθέτησή του ανέφερε «Έχουμε προτάσεις που αναφέρονται στο προεκλογικό μας πρόγραμμα που μπορούν να υλοποιηθούν. Μπορούμε να διασφαλίσουμε τα κρηπιδώματα της προκυμαίας και να αποκατασταθούν οι ρευματισμοί του στομίου του Αμβρακικού Κόλπου με διάνοιξη» σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κωστούλας προτείνοντας ακόμη «Να διερευνήσουμε τη δημιουργία νέας οργανωμένης τουριστικής μαρίνας έξω από τη ζώνη του ιστορικού κέντρου και να αναβαθμίσουμε την υπάρχουσα υποδομή στην προκυμαία σαν αγκυροβόλιο τουριστικών σκαφών χαμηλού κόστους» κ.α.
Ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης» Γιάννης Νόβας, μεταξύ άλλων υπογράμμισε «Ένα μικρό συμπέρασμα, είναι η αναγκαιότητα να γίνει μία εκτεταμένη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για το στρατηγικό στόχο και σχεδιασμό ανάπτυξης του Λιμανιού, αίτημα καθολικό. Και μάλιστα τον τελευταίο καιρό, αλλεπάλληλα δημοσιεύματα από τον Τύπο, παρεμβαίνουν στο ζήτημα γιατί υπάρχουν ανησυχίες και εξελίξεις, καθώς ο σχεδιασμός του Δημοτικού Συμβουλίου δεν προχωρά με ικανοποιητικό τρόπο και εγείρει ζητήματα αναπτυξιακά στην περιοχή.
Παρά το ότι αυτή η ευρύτητα του θέματος, έκανε και εμάς σαν Παράταξη να βάλουμε επιτακτικά το θέμα για μια τέτοια συζήτηση, θεωρώ ότι το Δ.Σ. Πρέβεζας με ευθύνη της πλειοψηφίας, προσπαθεί να εκτονώσει αυτό το μέγεθος του προβλήματος σε έναν απολογισμό εξαετίας, ο οποίος παρεμπιπτόντως ήταν εξαιρετικός από την πλευρά της κ. Καζάκου» σημείωσε ο κ. Νόβας και με αφορμή τον απολογισμό της κ. Καζάκου υποστήριξε ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση, μπορεί να βελτιώσει πράγματα, να τα φτιάξει και να τα προχωρήσει. Τόνισε ακόμη ότι «Το Δημοτικό Συμβούλιο εκφράζει ένα πολιτικό όργανο που πρέπει να πάρει αποφάσεις και θέσεις στο πώς αναπτύσσεται η οικονομία και τί μπορεί ο λαός μας να διαφυλάξει σ’ αυτό για τις επόμενες γενιές, εάν έχει τέτοιο χαρακτήρα, υπάρχουν ευθύνες. Όταν πρόκειται για τέτοιες παραγωγικές δομές, που αφορούν αγρότες, βιοτέχνες, μικρομεσαίους, επαγγελματίες, που αφορούν την συλλογική εμπορική δραστηριότητα στο Νομό, όταν το λιμάνι έχει έσοδα, αυτό σημαίνει πως έχοντας αποφάσεις από το 2013-’14-’15 για ένα Master Plan προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση, σε συνδυασμό με το ότι το ΦΕΚ και κάποιοι μηχανισμοί άλλαξαν τα πράγματα, εμείς σαν Λαϊκή Συσπείρωση, δεν θα κάτσουμε να ψάξουμε ούτε στα γραφεία, ούτε τις προσωπικές ευθύνες του Δήμαρχου, ούτε εάν το πήγε ή δεν το πήγε ο ταχυδρόμος. Θα σταθούμε στη διαπίστωση, ότι, αλλιώς επέλεξαν οι Φορείς και το Δημοτικό Συμβούλιο και αλλιώς το Κεντρικό Κράτος σχεδιάζει την ανάπτυξη του λιμανιού της Πρέβεζας. Το αμείλικτο ερώτημα είναι εάν σταθήκαμε αγωνιστικά σ’ αυτή τη διαδικασία ή ερχόμαστε εδώ και εξαντλούμε μια διαδικασία του στυλ ότι κάποιοι αποφάσισαν να κάνουν το δικό τους; Κινητοποιήσαμε τους Φορείς; Σε τι εξαντλούμαστε; Σε κουβέντες; Προτείνουμε σύνταξη μαχητικού μετώπου των Φορέων της Πρέβεζας για υλοποίηση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Οποιαδήποτε υπαναχώρηση, θα την χρεωθεί ο καθένας σαν αδράνεια απέναντι σε μια πολιτική που εξοντώνει το λαό μας. Δεν φτάνουν τα λόγια, πρέπει να περάσουμε σε μέτωπο απέναντι σε αυτή την εκτροπή» κατέληξε ο κ. Νόβας.
Ο ανεξάρτητος σύμβουλος Γ. Νίτσας σημείωσε στην τοποθέτησή του ότι «Πρέπει να σταθούμε στο ζήτημα. Να μην ερχόμαστε προ τετελεσμένων. Μπορούμε να δούμε διαχρονικά τις διάφορες αποφάσεις που ληφθήκανε εις βάρος της τοπικής κοινωνίας, όπως το 2012 το Master Plan. Το αποκορύφωμα ήταν ότι, ενώ η απόφαση πάρθηκε για αλλαγή του Master Plan ενάντια στην απόφαση όλων των Φορέων, ενώ άλλαξε η απόφαση, χρειάστηκε 18 μήνες για να μπορέσουμε να εκμεταλλευτούμε ότι άλλαξε αυτή η απόφαση. Κάτι που δείχνει ένα τεράστιο κενό, πως αντιλαμβάνεται, πως παρακολουθεί και πως παρεμβαίνει ο κ. Δήμαρχος στα μεγάλα ζητήματα. Αυτό που βλέπουν οι πολίτες της Πρέβεζας, είναι ένα λιμάνι που μένει στα ίδια επίπεδα, και αυτό που χαροποιεί ιδιαίτερα τους πολίτες –κατά την άποψή μου – είναι να βλέπουν να ολοκληρώνεται η μαρίνα, έπρεπε να ολοκληρωθεί χθες και όχι αύριο» σημείωσε μεταξύ άλλων ο κ. Νίτσας.
Ο επικεφαλής της ΑΣΥΠ Δημ. Παππάς σημείωσε ότι «Από το πρώτο Δημοτικό Συμβούλιο είχα προτείνει να αλλάξει ο κανονισμός του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου. Δεκαοκτώ μήνες τώρα συζητάμε να γίνει μια ενημέρωση για το Master Plan. Πως γίνεται να διαμαρτύρονται ο κ. Κλάπας, ο κ. Νόβας κλπ ότι δεν εισακούστηκαν, άρα δεν υπάρχει κενό. Η κα Καζάκου αναφέρθηκε στο προσωπικό του ΔΛΤ, πρέπει να προσληφθεί κι άλλο προσωπικό στο ΔΛΤ, είναι ελάχιστο.
Όσον αφορά την ΕΣΑΛ, το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει η ΕΣΑΛ, αλλάζουν πρόσωπα, άλλα λένε τη μία φορά, άλλα λένε την άλλη. Το Λιμενικό Ταμείο είναι Δημοτικό αλλά ακόμη τις αποφάσεις τις λαμβάνουν από πάνω. Σαν Πρόεδρος του ΤΕΕ είχα πάρει την πρωτοβουλία για ημερίδα για το λιμάνι και ήρθαν όλοι οι Φορείς, πρώην αιρετοί, υπηρεσιακοί παράγοντες και πάρθηκε μια απόφαση. Θα πρέπει να ληφθεί μια πρωτοβουλία να γίνει μια συνεδρίαση για να συζητηθεί το θέμα» σημείωσε ο κ. Παππάς.
Κλείνοντας τη συζήτηση, ο Δήμαρχος Πρέβεζας Χρ. Μπαΐλης τοποθετήθηκε ως εξής «Αυτό που προέχει είναι η καλύτερη υποστήριξη των συμφερόντων του Δήμου και κατ’ επέκταση των δημοτών. Ακούστηκαν θέσεις και στη Θεοφάνειο και αλλού, η απόφαση ποια ήταν; Διαφωνούμε με τη θέση Α. Αυτή η απόφαση πάρθηκε το 2012. Εμείς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο το αναλάβαμε τα μέσα του 2013. Αν διαβάσετε όμως την απόφαση που προτείνει, λέει να λάβουμε υπόψη την απόφαση του 2008 και του 2009».
Σε παρέμβασή του ο Μιλ. Κλάπας τόνισε «Κάνατε ένα άλμα, πρώτα δημοσιεύθηκε η απόφαση Β που ήταν σύμφωνοι οι Φορείς. Εσείς όταν ήρθατε, επί θητείας σας, έγινε η αλλαγή. Συμφωνήσατε ή δεν συμφωνήσατε; Το 2008 και το 2009 εμείς λέγαμε για τη Β».
Ο κ. Μπαΐλης συνεχίζοντας ανέφερε «Όλοι κρινόμαστε εδώ. Θα τα πούμε! Εμείς αποφασίσαμε σαν Δ.Σ. και όλοι οι Φορείς, ότι αυτό το λιμάνι θα πρέπει να λειτουργήσει με τριπλό χαρακτήρα, αλιευτικό, τουριστικό και εμπορικό. Ακούστηκαν διάφορα και για δρόμους. Είμαι ο μοναδικός Δήμαρχος από το 2003 που μιλάω και λέω ότι η Πρέβεζα, το μέλλον της περιοχής μας έχει να κάνει με τη Βόρεια Ελλάδα με τα Βαλκάνια. Ήμουν ο μόνος που έλεγα για ένα κάθετο άξονα. Η πρόταση για να συνδεθεί η Πρέβεζα με κάθετο άξονα με την Εγνατία.
Από κει και πέρα, η σύμβαση με τη μαρίνα έχει υπογραφεί το 2008. Τότε έλειπαν στρέμματα στον επενδυτή, πότε δόθηκαν; Με εμάς. Εμείς το έργο αυτό το θεωρούμε αναπτυξιακό, συμβάλει στην ανάδειξη της τοπικής οικονομίας, για μας αυτό το έργο πρέπει να γίνει και να λειτουργήσει, γιατί συγχρόνως πηγαίνουμε και σε ποιοτική αναβάθμιση του θαλάσσιου τουρισμού. Ακούσαμε και πάρα πολλά» ανέφερε ο κ. Μπαΐλης επικαλούμενος τις δύσκολες συνθήκες που κλήθηκε να διαχειριστεί το Δήμο μέσα στην κρίση. «Εμείς προτείνουμε τη λύση Β, εμείς θέλουμε να λειτουργήσει η ανατολική προβλήτα ως εμπορικό λιμάνι, αλλά για να υλοποιηθεί αυτό θα πρέπει να προηγηθεί μια τροποποίηση και να αλλάξει η διαδικασία.
Νομίζω δεν διαφωνούμε. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι αδιαφορήσαμε, όχι μόνο δεν αδιαφορήσαμε αλλά κάναμε και αγώνα. Τώρα, σε περίοδο κρίσης, πρέπει να σταθούμε στα πόδια μας. Όλα τα μέλη του Δ.Σ. του ΔΛΤ, πράγματι κατάφεραν πάρα πολλά με τις συνθήκες που παρέλαβαν. Όταν θα ‘ρθει η ώρα των εκλογών ο κόσμος θα αποφασίσει» σημείωσε ο Δήμαρχος.
Ακολούθησαν σύντομες αναφορές από την ελάσσονα αντιπολίτευση, η οποία στο σύνολό της καταλόγισε ευθύνες στον κ. Μπαίλη για καθυστερήσεις.
Ο Δήμαρχος ανέφερε ακόμη ότι «Οι δημότες από εμάς απαιτούν, συνεχή και διαρκή συναίνεση και συνεργασία. Είμαστε στο διάλογο ανοιχτοί και πάνω σε προτάσεις που βασίζονται στην αλήθεια και την ειλικρίνεια».
Το θέμα του απολογισμού ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία.
Άρης Τσελίκος
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ περισσότερα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ