Πέμπτη, 14 Δεκεμβρίου 2017 |  


26820 89250
topfonip@otenet.gr

Καθημερινή Ανεξάρτητη
Εφημερίδα της Πρέβεζας

03-08-2017 15:07:15

H ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ
  1. Καθυστερημένο, χωρίς, όμως, να λάβει τις αρμόζουσες διαστάσεις (λόγω της σοβαρότητός του) τόσο από τον γραπτό όσο και από την ηλεκτρονικό τύπο, με εξαίρεση δύο άρθρα της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
    Το ΕΜΠ αποφάσισε να αναγορεύσει σε διδάκτορα του ιδρύματος τον διάσημο καθηγητή κ. Νικ. Πέππα. Ο κ. Πέππας υπήρξε πτυχιούχος χημικός μηχανικός του ΕΜΠ. Διδάκτωρ του περίφημου ΜΙΤ στην Βιομηχανική. Μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Κέντρο Αρτηριοσκλήρυνσης του ΜΙΤ. Καθηγητής στο Παν/μιο του Τέξας, διευθυντής του Ινστιτούτου Βιοϋλικών και Φαρμακολογίας και του Εργαστηρίου Φαρμακολογίας και βιονανοτεχνολογίας του ίδιου Παν/μίου.
    Το επιστημονικό του έργο είναι πρωτοφανές σε έκταση και σε ποιότητα. Παγκοσμίως, θεωρείται πρωτοπόρος στην επιστήμη της Φαρμακολογίας, των Βιοϋλικών, της Βιονανοτεχνολογίας και της χημικής και πολυμερικής μηχανικής. ΄Εχει αναπτύξει πολλές μεθόδους, που φέρουν το όνομά του, σχετικές με την διάχυση των φαρμάκων, την ανάλυση φαρμακευτικών σχηματισμών κ.ά. Θεωρείται ως ο πλέον επισημασμένος και αναδημοσιευμένος επιστήμονας στους τομείς της χημικής και βιοϊατρικής μηχανικής με περισσότερες από 90.000 αναφορές (!) στο επιστημονικό του έργο. (Ας σημειωθεί ότι πολλοί Έλληνες καθηγητές των ελληνικών Παν/μίων έχουν ελάχιστες ή μόνο μερικές δεκάδες αναφορές).
    Ο κ. Πέππας κατέχει την θέση του διακεκριμένου καθηγητή Βιοϊατρικής Μηχανικής και καθηγητή Χημικής Μηχανικής στο Παν/μιο Περντιού. Έχει διδάξει, ως Επισκέπτης Καθηγητής, σε δεκάδες παν/μια σε όλο τον κόσμο, ενώ εκ των 98 υποψηφίων διδακτόρων του, των οποίων υπήρξε «επιβλέπων καθηγητής», οι 56 έχουν γίνει καθηγητές διαφόρων Παν/μίων. Είναι επίτιμος διδάκτωρ πολλών Παν/μίων και μέλος πολλών Ακαδημιών, μεταξύ των οποίων και της Ακαδημίας Αθηνών (αντεπιστέλλον μέλος).
    Ενώ, λοιπόν, είχε προγραμματισθεί η τελετή αναγόρευσης στο ΕΜΠ στις 16/3/17 και η προετοιμασία είχε ολοκληρωθεί, ο πρύτανης του ΕΜΠ κ. Ι. Γκόλιας…. την ακύρωσε την τελευταία στιγμή, υποκύπτοντας σε ομάδα αριστερών φοιτητών (όπως ανακοινώθηκε), με την δικαιολογία ότι ο κ. Πέππας είχε εκδηλώσει ως φοιτητής… αντιδημοκρατική συμπεριφορά κατά την δικτατορία (!!!).
    Το ότι στα Παν/μια ορισμένες φοιτητικές ομάδες επιβάλλουν τις απόψεις τους είναι γεγονός. Το ότι υπάρχουν ανθρωπάκια καθηγητές και πρυτάνεις που εκβιάζονται, απειλούνται και τρομοκρατούνται είναι επίσης γεγονός. Αυτό, όμως, που συνέβη στο ΕΜΠ είναι πρωτοφανές. Είναι ντροπή για την χώρα και για το σύνολο της «βουβής» παν/κής κοινότητας. Η υπόθεση Πέππα διέσυρε την χώρα αλλά και τους πανεπιστημιακούς της παγκοσμίως. Υπενθυμίζεται ότι ο πρύτανης κ. Γκόλιας υπήρξε το 2015 υπηρεσιακός υπουργός και το 2016 μέλος της επιτροπής διαλόγου για την αναθεώρηση του Συντάγματος που όρισε η κυβέρνηση Τσίπρα.
    Είναι φανερό ότι εκτός από την οικονομική κρίση, η χώρα μας βιώνει και μια άνευ προηγουμένου κρίση ηθικών αξιών. Στην δίνη αυτής της κρίσης βρίσκεται και το ελληνικό Παν/μιο. Μπορεί για ομάδες φοιτητών και για αρκετά μέλη ΔΕΠ οι ιδεοληψίες τους να επισκιάζουν κάθε έννοια ακαδημαϊκής δεοντολογίας, η ευθύνη όμως είναι συνολική και ίσως βαρύνει ακόμη περισσότερο την απαθή και βουβή πλειονότητα της ακαδημαϊκής κοινότητας.


    2. Ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου υπηρέτησε επί πολλά χρόνια ταυτόχρονα την Αριστερά και… τον Λάτση. Αφού έθρεψε (κατά Τσίπρα) τους πλούσιους καρπούς του καπιταλισμού, άφησε σήμερα ελεύθερο τον μπολσεβίκο που έκρυβε μέσα του, εισάγοντας πολιτικές οπισθοδρομικές, ψηφοθηρικές και τελικά καταστροφικές για την Παιδεία. Επαναφέρει στα ΑΕΙ τις κομματικές νεολαίες και μάλιστα σε ρόλο νταβατζήδων. Καταργεί τις εισαγωγικές, ένα γενικά αποδεκτό σύστημα εισαγωγής, προτείνοντας ένα σύστημα νεφελώδες, δικής του κατασκευής και προέλευσης, για να δελεάσει τους 17άρηδες ψηφοφόρους και ταυτόχρονα ομολογεί πως δεν γνωρίζει ακόμη την διαδικασία εισαγωγής στα ΑΕΙ! Ακραία ιδεοληπτικός έχει εντυπωσιάσει τον απαίδευτο Τσίπρα με την έπαρση και πολυπραγμοσύνη του. Οπαδός ενός κομπλεξικού και εσωστρεφούς σοσιαλισμού, επιδιώκει να εφαρμόσει στην Παιδεία τις φαντασιώσεις της εφηβείας του και τις αρρωστημένες και οπισθοδρομικές του αντιλήψεις. Θα σας αναφέρω μερικά παραδείγματα:

    α. 471 φοιτητές του ΑΠΘ περιέγραφαν με ενυπόγραφη επιστολή τους την καθημερινότητα που βιώνουν, κάνοντας λόγο για διακίνηση ναρκωτικών, ακόμη και στα κυλικεία των Σχολών, για χρήστες ουσιών παντού, για θανάτους από υπερβολική δόση, για μαχαιρώματα μεταξύ χρηστών, για παρενόχληση φοιτητών από εμπόρους ναρκωτικών, για κλοπές, εκτεταμένη πορνεία και βία στους παν/κούς χώρους. Στην επιστολή τους αναφέρουν, επίσης, ότι υπάρχει αίσθηση μόνιμης ανασφάλειας και φόβου στην ακαδημαϊκή κοινότητα καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας!!
    Η σύγκλητος του ΑΠΘ με απόφασή της έδωσε διαρκή άδεια – πρόσκληση για επέμβαση της αστυνομίας στους χώρους του Ιδρύματος, καταδεικνύοντας έτσι τις μεγάλες ευθύνες της κυβέρνησης και του υπουργού κ. Τόσκα, για την ολιγωρία και την αδράνειά τους στην αντιμετώπιση ακραίων παραβατικών συμπεριφορών εντός των παν/κών χώρων.
    Όμως ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε στις 20/6/17 ότι «τα θέματα των ναρκωτικών και της πορνείας λύνονται από μέσα, αν υπάρχει ένα ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα και όχι από τις αστυνομικές αρχές»!! Με άλλα λόγια, ο σοφός και σώφρων υπουργός, έπειτα από βαθύτατη σκέψη, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσα τραγικά συμβαίνουν στα Παν/μια δεν θα τα λύσει η Πολιτεία!! Σιγά, μην μπλέξω με εμπόρους ναρκωτικών, με βαποράκια και αναρχικούς και κατηγορηθώ και από τα δικά μας «παιδιά» θα σκέφθηκε. Ας στείλουμε τα «παιδιά» στον πρύτανη να ζητήσουν την άποψή του για το … ΝΑΤΟ, είπαν οι ταγοί της Αριστεράς, κοινοβουλευτικοί και μη. Αν δεν γίνει καταγγελία του ΝΑΤΟ από τον Πρύτανη, τότε τα «παιδιά» θα έχουν κάθε δικαιολογία να βανδαλίσουν τους χώρους!
    Ο κ. Γαβρόγλου αποδείχθηκε και αναρμόδιος και κατώτερος των φοιτητών, οι οποίοι δεν δίστασαν να βάλουν την υπογραφή τους στην επιστολή – καταγγελία. Δεν φταίνε, λοιπόν, οι διακινητές ναρκωτικών που πουλούν τον θάνατο στα Παν/μια. Φταίνε οι νεαροί φοιτητές που δεν τα βάζουν με τους διακινητές αντί να κάνουν καταγγελίες. Αυτοί πρέπει να κυνηγούν τους εμπόρους και τα πρεζόνια ή ακόμη και να πουλάνε προστασία στους παν/κούς χώρους.
    Ένα ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα που θα προστατεύει τους παν/κούς χώρους ονειρεύεται ο κ. Γαβρόγλου. Προτείνει έτσι την οργανωμένη αυτοδικία από φοιτητικά τάγματα ασφαλείας! Μα δεν έχουν ούτε το ελάχιστο ίχνος ευθύνης και ντροπής;

    β. Στις 24/5/17 ο σοφός κ. Γαβρόγλου είπε στη Βουλή: «Οι εξετάσεις τυραννούν τα 18χρονα, που δεν μπορούν να πιούν ένα ποτό το Σάββατο το βράδυ, χωρίς ενοχές. Δεν μπορούν να ερωτευθούν, γιατί όλη η οικογένεια παθαίνει μια τεράστια κρίση, μήπως τα παιδιά τους βγουν από αυτή την πορεία τους. Οι εξετάσεις αυτές καταστρέφουν γενιές ολόκληρες».
    Ουσιαστικά ο κ. Γαβρόγλου εξέφρασε στην βουλή το πρόβλημα που είχαν ως παιδιά ο κ. Τσίπρας και η παρέα του με την μάθηση. Ένα πρόβλημα που όμως το γενικεύει. Με άλλα λόγια, γενικεύει βιώματα της συριζαίϊκής παρέας και της σχέση τους ως μαθητές με την εκπαίδευση. Μια πρόταση που αν υλοποιηθεί θα επιβραβεύσει την αρχή της ήσσονος προσπάθειας, αφού εξ ορισμού θα καταργήσει το «αιέν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων» και θα μετατρέψει τα Παν/μια σε ιδρύματα μετριοτήτων, με πτυχιούχους στην πλειονότητά τους κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν του κ. Τσίπρα και της παρέας του, που οι σκέψεις και οι ενέργειές τους θα τροχιοδρομούνται αποκλειστικά από τις ιδεοληψίες τους. Είναι φανερό ότι οι συριζαίοι μετέτρεψαν την ρήση του Γκαίτε «όλο ψηλότερα ν’ ανεβαίνεις, όλο μακρύτερα να κοιτάς» σε «όλο χαμηλότερα να κατεβαίνεις, όλο κοντύτερα να κοιτάς».

    γ. Άμεση ήταν η αντίδραση του κ. Γαβρόγλου, όταν πληροφορήθηκε ότι το Δικαστήριο Ανηλίκων επέβαλε ποινή παροχής κοινωνικού έργου σε μαθητές που συμμετείχαν σε καταλήψεις Γυμνασίου. «Τέτοια θέματα πρέπει να επιλύονται με ευθύνη των δ/ντών των σχολείων, των συλλόγων διδασκόντων και των συλλόγων γονέων εντός της σχολικής μονάδας», τόνισε.
    Θα υπενθυμίσω ότι η κατάληψη δημοσίων χώρων και η παρεμπόδιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι ποινικό αδίκημα. Θα υπενθυμίσω, επίσης, ότι το σύνολο σχεδόν των θεμάτων που αιτούνται οι καταληψίες μαθητές δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν και κατά συνέπεια να επιλυθούν ούτε από τον δ/ντή, ούτε από τους συλλόγους διδασκόντων και γονέων. Είναι θέματα την ευθύνη επίλυσης των οποίων έχει το υπουργείο Παιδείας.
    Βέβαια, δεν περίμενε κανείς διαφορετική αντίδραση από τον κ. Γαβρόγλου, όταν, ως γνωστόν ο κ. Τσίπρας και η παρέα του πρωτοστατούσαν στις καταλήψεις. Άλλωστε τα σχολικά κτήρια είναι για τα «παιδιά» και επιπλέον ανήκουν στο δημόσιο! Μπορούμε να απαγορεύσουμε την ελεύθερη έκφραση των «παιδιών»; Αλλά και αν κλείσουν για μερικές ημέρες ή εβδομάδες, λόγω κατάληψης, τι έγινε; Εδώ ο Τσίπρας έγινε πρωθυπουργός, χωρίς να «πατάει» στις αίθουσες διδασκαλίας, θα σκέφθηκε ο κ. Γαβρόγλου! Σας θυμίζω ότι ο κ. Τσίπρας, σε παλαιότερη συνέντευξή του, είχε δηλώσει επί λέξει: «Διάβαζα την τελευταία στιγμή και δεν έμπαινα στα αμφιθέατρα παρά μόνο για τις συνελεύσεις»!!!

    3. Κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας στις 9/5/17, ο κ. Τσίπρας ανέφερε ότι «το υπουργείο Παιδείας είναι γνώριμο για μένα» (προφανώς από τις καταλήψεις στις οποίες πρωτοστατούσε) και εξήγγειλε την κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων, την ίδρυση «Παν/μίου Δυτικής Αττικής» (χωρίς κανείς να γνωρίζει την σκοπιμότητα που επέβαλε την ίδρυση ενός τέτοιου Παν/μίου), την 14χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, αρχίζοντας από την προνηπιακή εκπαίδευση κ.ά. Να μια ευκαιρία για τον κ. Τσίπρα να καλύψει και τις δικές του βασικές ελλείψεις!!
    Υποδεχόμενος στο υπουργείο τον κ. Τσίπρα, ο κ. Γαβρόγλου του έδωσε μια κάρτα με την φωτογραφία του Αϊνστάιν, θέλοντας (όπως λέγεται) να του υπενθυμίσει ότι στο παρελθόν υπήρξε και άλλος επιστήμονας ανάλογης ευφυΐας . Άλλωστε κανένας επιστήμονας στον κόσμο δεν έχει κατορθώσει μέχρι τώρα να κάνει στροφή 360 μοιρών και να βρεθεί σε διαφορετική θέση από το σημείο εκκίνησης. Αυτό το κατόρθωσε ο κ. Τσίπρας και έγινε γνωστό στις 13/8/15, όταν μιλώντας στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ, δήλωσε ότι «κάναμε στροφή 360 μοιρών», αναφερόμενος στις διαπραγματεύσεις με τους δανειστές!! Αν είχε τότε ερωτηθεί ίσως να είχε αποκαλύψει (κάτι που είναι ακόμη άγνωστο στο ευρύ κοινό) ότι την Ευκλείδειο Γεωμετρία την έγραψε ο Τσακαλώτος.
    Στις 13/7/17 ο κ. Τσίπρας, μιλώντας στην Κοζάνη εξήγγειλε την δημιουργία «λιμανιού ξηράς» στην Καστοριά!! Μόνο πολιτικοί με υψηλό δείκτη ευφυΐας και αχαλίνωτη φαντασία θα μπορούσαν να κάνουν μια τέτοια εξαγγελία. Παραφράζοντας, μια γνωστή λαϊκή ρήση, μπορώ να ισχυρισθώ ότι και «η ευφυΐα σέρνει καράβι».
    Στην ίδια ομιλία, ο κ. Τσίπρας, μες στην τρελή χαρά, έκανε και την ακόλουθη εξαγγελία: «Παραχωρείται στον Δήμο Κοζάνης το στρατόπεδο ‘Μακεδονομάχων’ εκτάσεως 400.000 στρεμμάτων» (χειροκροτήματα). Ο γενναιόδωρος Τσίπρας παραχώρησε μια έκταση του Δημοσίου που αντιστοιχεί στο 40% της συνολικής έκτασης του νομού Πρεβέζης(!!) ή είναι 1,3 φορές μεγαλύτερη από το κράτος της Μάλτας! Φαντάζομαι πως καμία χώρα στον κόσμο (ακόμη και η Κίνα) δεν έχει στρατόπεδο τέτοιας έκτασης! Ουσιαστικά παραχώρησε μια έκταση 1.000 φορές μεγαλύτερη από την πραγματική, αφού το στρατόπεδο «Μακεδονομάχων» έχει έκταση 400 στρ.!! Και καλά ο λογογράφος του Τσίπρα έγραφε 400.000 στρ., λόγω ηλιθιότητας. Ο κ. Τσίπρας, όμως, ο υποτιθέμενος «μηχανικός» δεν απόρησε με τις κολοσσιαίες διαστάσεις του στρατοπέδου; Είναι φανερό ότι ο κ. Τσίπρας όχι μόνο δεν έχει σχέση με το πτυχίο του, αλλά στερείται και απλών βασικών γνώσεων. Κι’ όμως αυτός ο τύπος κυβερνά την Ελλάδα!!

    4. Η Φιλοσοφική Σχολή του Παν/μίου Αθηνών ζήτησε από το υπουργείο Παιδείας να εγκρίνει την οργάνωση αγγλόφωνου προπτυχιακού τμήματος με δίδακτρα, για φοιτητές εκτός Ε.Ε. Συγκεκριμένα, η πρόταση αφορούσε τριετή εκπαίδευση Κινέζων στον Ελληνικό πολιτισμό (Αρχαία Ελληνική Λογοτεχνία, Ιστορία και Αρχαιολογία), με ύψος διδάκτρων 8.000 ευρώ ετησίως. Ας σημειωθεί ότι η πρόταση αυτή είχε την θερμή συμπαράσταση και ενθάρρυνση της κινέζικης πρεσβείας.
    Λογάριασαν, όμως, χωρίς τον κ. Γαβρόγλου, οι ενστάσεις του οποίου παρεμπόδισαν τελικά την οργάνωση του προγράμματος. Ο εν λόγω ισχυρίσθηκε ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για αγγλόφωνο προπτυχιακό τμήμα και ότι η πρόταση δεν προέβλεπε τον τρόπο επιλογής των υποψηφίων! Ενστάσεις υπήρξαν, επίσης και για τον τρόπο ορισμού του ύψους των διδάκτρων!!
    Η θλιβερή εσωστρέφεια στον χώρο της Παιδείας και το μέγεθος της συσσωρευμένης ανικανότητας και ιδεοληψίας του κυβερνητικού σχήματος φαίνεται σε όλο της το μεγαλείο και από την αντίδραση του πρώην υπουργού Παιδείας κ. Μπαλτά σε ανάλογο αίτημα του Παν/μίου Μακεδονίας. Συγκεκριμένα, ο πρύτανης του Παν/μίου Μακεδονίας παρουσίασε στον υπουργό πλήρες σχέδιο για την ίδρυση παραρτημάτων του Παν/μίου αρχικά στην Κύπρο και εν συνεχεία στις γειτονικές βαλκανικές χώρες (Αλβανία, Fyrom και Βουλγαρία) με τις οποίες είχε υπάρξει ήδη σχετική συνεννόηση. Τι απάντηση νομίζετε ότι έδωσε ο συριζαίος υπουργός; «Δεν μπορούμε να το εγκρίνουμε αυτό, γιατί είναι ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ». Κάτω, λοιπόν, ο καπιταλισμός, κάτω ο ιμπεριαλισμός. Ζήτω ο Homo syrizeos!\

    5. Η Παιδεία γυρίζει ολοταχώς πολλές δεκαετίες πίσω. Ο νόμος 1268/82 του ΠΑΣΟΚ, καίτοι απαράδεκτος για τα σημερινά δεδομένα, θα μπορούσε να πει κανείς ότι επεδίωκε, πέραν των κομματικών αντιλήψεων που εξυπηρετούσε, να προσαρμόσει την Παιδεία στα επίπεδα της πραγματικότητας της εποχής εκείνης. Ας μην ξεχνάμε ότι τότε ήταν ακόμη νωπά τα χρόνια της δικτατορίας. Υπήρξαν βέβαια φωτεινές εξαιρέσεις ακαδημαϊκών που προέβλεπαν τις μελλοντικές δυσμενείς συνέπειες του νόμου 1268/82 για την Παιδεία και την χώρα γενικότερα. Μεταξύ αυτών και ο αείμνηστος καθηγητής μου Κων/νος Νιαβής ο οποίος υπέβαλε αμέσως την παραίτηση του από την θέση του Πρυτάνεως. Αλλά και ο συντάκτης του νόμου καθηγητής κ. Πανούσης δήλωσε 10 χρόνια μετά ότι ο νόμος έχει ξεπεραστεί και πρέπει να αλλάξει.
    Κι όμως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έφερε στην Βουλή προς ψήφιση έναν νόμο για την ανωτάτη Παιδεία πολύ χειρότερο από τον 1268/82, καίτοι έκτοτε έχουν περάσει 35 χρόνια. Όπισθεν, λοιπόν, ολοταχώς. Η απόσταση, βέβαια, από την υπόλοιπη Ευρώπη καθημερινά μεγαλώνει, επειδή οι άλλες χώρες δεν παραμένουν στάσιμες, αλλά βαδίζουν με αισιοδοξία προσαρμοζόμενες στην σύγχρονη εποχή. Πρόκειται για μια εγκληματική οπισθοδρόμηση την οποία δεν θα τολμούσε ούτε ο υπουργός Παιδείας του Εμβέρ Χότζα. Οι συνέπειες του νόμου θα είναι ανυπολόγιστες, γιατί διαλύουν και υπονομεύουν το ανθρώπινο κεφάλαιο πάνω στο οποίο θα στηριχθεί η ανάπτυξη της χώρας. Αλλά για ποια ανάπτυξη μιλάμε!
    Υποβαθμίζοντας σε τραγικό επίπεδο την ποιότητα σπουδών, οι συντάκτες του νόμου επιδιώκουν να εξαλείψουν τις φιλοδοξίες των νέων πτυχιούχων και τις τυχόν διεκδικήσεις τους για μια καλύτερη ζωή. Επιδιώκουν την δημιουργία μιας Ελλάδος των μετριοτήτων που θα στελεχώνουν τον δημόσιο τομέα, αφού με την υπερφορολόγηση των επιχειρήσεων, την οικονομική εξαθλίωση των πολιτών, την απουσία αναπτυξιακού σχεδίου και την έλλειψη φωτεινών εγκεφάλων, ο ιδιωτικός τομέας πνέει τα λοίσθια. Τα Πανεπιστήμια με το νόμο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ χάνουν την όποια ανεξαρτησία τους ακόμα και επί των ακαδημαϊκών θεμάτων, με συνέπεια τελικά να μαραζώσουν, να χαθεί κάθε ίχνος δημιουργικής ικμάδας, οι ικανότεροι ακαδημαϊκοί να αναζητήσουν θέση σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού και να ενταθεί το ρεύμα των νέων μας προς εξωτερικό για πραγματικές πανεπιστημιακές σπουδές. Όλο και πιο ξεκάθαρα, πλέον, προβάλλει το μοναδικό σχέδιο των κυβερνώντων. Να μετατρέψουν την χώρα σε Βενεζουέλα της Ευρώπης.
    Σημείωση: Ο τίτλος του άρθρου είναι παραλλαγή του τίτλου του μυθιστορήματος του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες «Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας».

Ο κ. Μιχαήλ Λουκάς είναι καθηγητής γενετικής και πρώην Πρύτανης του ΓΠΑ Αθηνών.







περισσότερα



ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ